Tema: Re: Dell su Win Xp ir Win7
Autorius: Rrr
Data: 2017-09-03 14:48:09
Win XP jau pareitis ir pazeidziama. Nematau, kodel ant sito PC neitu
Win7. Jeigu ir nera oficialaus palaikymo, tai nereiskia kad neveiks.
Jeigu ko ir gali reiket, tai rankiniu budu susirinkt kokius 1-3
draiverius. Bet sita problema issispresi ramiai google/forumu pagalba.
Draiveri gali visada rast pagal id, device manager paziurejas device'o
details/hardware ids ir ji ivedes i google. Beja, nepamenu, bet man
rodos Vista draiveriai tinka Win7, o Vista tavo kompas turetu palaikyt
oficialiai.

Svarbiausia, kad uztektu RAM. Jeigu ram <=2 gb, dek 32 bit, o ne 64.
Jeigu RAM 1 GB, tuomet nerekomenduoju instaliuot, kol neisidesi daugiau
atminties.