Tema: Re: sakiau, kad vietiniai!
Autorius: Exo
Data: 2017-09-01 13:37:17
Papasakosiu tik tiek, kad aš nė kiek neabejojau kad suras, aš nė kiek
neabejoju, kad jie gali parišti bile kurį iš mūsų už torentus ar dar
bile ką, jei tik norėtų (ar būtų įstatyminė bazė) ir jei kažkam atrodo
jog jis saugus už supersto proxy ar vpn'o jis labai labai klysta... ir
jei kuris nors staiga pataptumėt didžiu politiku ar dar bile kuo žymiu,
tai ta nelegali windozės/ofiso kopija esant reikalui tikrai išlįstų į
paviršių suvisais reikiamais įrodymais ir t.t....

Exo