Tema: Re: KLausimas: fail menederis? Kok naudojate?
Autorius: Ramas
Data: 2017-09-05 01:32:30
+++ :)

"cD-r0m"  para naujien news:omf2hi$292$1@trimpas.omnitel.net...

Prifariruotas TC su Ctrl+Q rodo beveik visus failus (skaitant visokius
AI, torrent, cdr ir t.t.), lengvai rodo fail ascii (danai naudoju su
parsistais failais pairt ar ivis tai ko reikia), Stumdo failus ir
palaiko normal queue (Su exploreriu tarp NAS normaliai neeina to
daryt), FTP, pack/unpack, rename toolsas, audio video fail tag' ir
parametr rodymas (per custom tab'sus), per TC dar naudoju ir registry,
uninstall list.. O svarbiausia - juo dirbant galima pailst nuo pels
atliekant beveik visk. dar Branch view danai praveria iekant
pasimetusio failu milijono direktorij medyje. Per pluginus yra file
recovery per patog interfeis, ext3/4 particijas rodo,

A XP laikais beveik 4 metus ivis explorer.exe i startupo buvau
ims, TC j pakeit puikiai, tik esant reikalui pasileisdavau. Nu ir
iaip vizualiai jis man mielesnis (nudaytas NC spalvom pas mane).