Tema: Re: Klausimas: hdd temperatūra
Autorius: benamis
Data: 2017-08-11 09:49:38
The drive should never exceed the temperature ranges below. If the drives
ever exceed these temperature ranges then the drive is considered
"overheated" or is not getting adequate air flow from your current case
environment.
The operating temperature range for most Seagate hard drives is 5 to 50
degrees Celsius. A normal PC case should provide adequate cooling.

kitaip sakant, dedi i PC deze, kurioje judina ora ir tikiesi, kad to pakaks
ausinimui. Plikas diskas ant laido pakabintas matyt nesiskaito kaip
gaunantis pakankama oro kieki ausinimui.

http://knowledge.seagate.com/articles/en_US/FAQ/193771en

"Vytenis P."  wrote in message news:omjjjv$mec$1@trimpas.omnitel.net...

> 3TB WD Red'as ankštame HTPC idle 34C. Esu matęs, kad kai uždrožiu
> 300Mbps up/down kokiais nors siuntimais.. pakyla iki 39C.
>
> Tad tavo 51 laipsnis man atrodo visiškas kosmosas.
>

> O bet tačiau.
> 8TB.. gal tokiems monstrams norma tie 50C. Kita vertus.. kas bus, kai į
> kompo case'ą tokie keletas bus sudėti..

Būdami prisukti keise, jie turės galimybę atiduot temperatūrą, ne tik
išspinduliuot į ora. Bet vis tiek, kaip jau minėjo, reikėtų statyti aušinimą