Tema: Re: Parkes su Laptopu ir monitorium
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-07-06 22:45:21
"kef" <edwardk@takas.lt> wrote in message
news:oj5lsj$lnf$1@trimpas.omnitel.net...
> Ubuntu flashke beabejo greiciau, su salyga kad nereikia kokio blatno
> AMD/Nvidia draiverio. Bet net jei yra tvarkingas linux draiveris ir veiks
> gerai su ubuntu, nebus iki galo aisku ar tikrai HW geras, teks tikrinti su
> svaria w10 instaliacija.

gaila, bet taip :) tokius dalykus normaliai patikrinsi tik su win ir
tinkamais draiveriais. na nebent is patirties jau zinai, kaip butent turi
elgtis _tas_ noutas, ir su _ta konkrecia_ ubuntu laivo versija (ir
draiveriais). antraip gali uzsirauti ir ant dvigubo ablomo, pvz su ubuntu
kazkodel valins (tarkim nedaprograminti kazkokie error check'ai), nors ant
windows ne. ir galvosi kad atseit su hardwaru vyskas okej, nes bubuntu rodo.
reikia tiksliai zinoti kuriuos mazgus galima visada 100% pratestuoti ir su
kuo, ir kurie gali duoti apgaulingu rezultatu