Tema: Re: intel pwm lenovo e560
Autorius: tester
Data: 2017-06-28 09:31:44
naudoju daugiau kaip pusmetį ir alergijos nėra. Aš pasiskaitęs review pirkau
e560, rinkausi, kad nebūtų pwm. Pas kolegą e560 anksčiau atsirado,
instaliavau windowsus ten ir patiko ekranas. Teks ieškoti
fotododo/tranzistoriaus ir matuoti kas ten pas mane yra.

"Laimis"  parašė naujienų news:oiupcp$6of$1@trimpas.omnitel.net...