Tema: Re: windows server ir huawei modemas..
Autorius: Dovydas
Data: 2017-06-19 15:13:17
jis toks kaip routeris.. normaliuose windowsuose ikisi, palauki ir veikia
(nereikia jungtis paciam), atsidaro toks kaipo www puslapis, kur biski
nustatymu yra. o ant serverio nepasileidzia.

kituose turimuose 3g modemuose susiinstaliuoja toks ale softukas ir tada jo
pagalba jungiesi, dial-up tipo :) sitam to nera..

buvau isguglines, kad zmones perraso jam firmwarus ir pasidaro kaip
paprastas modem stickas, bet biski tingiu tiek zaist :)

"Vytautas"  parašė naujienų news:oi8ddo$ohs$1@trimpas.omnitel.net...

o kuo jis toks kitoks? kad sakyciau toks kaip ir visi kiti