Tema: Re: Senas klausimas - vienodu nuotrauku suradimas ne pagal atributus
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-06-17 19:36:28
Tarkim prieš N metų buvo padarytos 10 nuotraukų nuo negatyvo. Negatyvas
sugadintas, kad foto geriau išlaikius informaciją. Nuotraukos
išsibarsčiusios po pasaulį (ar kad ir paprasčiau - tarp giminių
visokių). Visos apipiltos skirtinga uogiene, suglamžytos kitose
vietose.. Nuotraukas pavyko visas surankiot ir suskaitmenint, gal kas
telefonais, ar kokiom copy1 skanavimo paslaugom.. Galiausiai susirenki
iš visų jų archyvus..

Atrask dabar tą pačią foto ir atsirink kuris variantas geriausias,
kuriame matosi tai, kas kitoj nuplėšta ar už vinjetės ribų padaryta.

Aš net savo šeimos archyvą suskaitmenines (~5 žmonių skaidrės, foto ir
negatyvai) neatsirenku, nors vizualiai pamenu, kad tikrai tą pačią foto
jau mačiau kažkada.. Metadatos surašyt negaliu, nes neturiu nė minties
kas tose nuotraukose, kol nesurinksiu giminės suvažiavimo kurime visi
komentuos ką mato (work in progress šita dalis)..