Tema: Re: Klausimas: win10 aktyvavimas
Autorius: Caponi
Data: 2017-05-12 16:35:24
Nu ką aš žinau kas ten pas klausėją darosi, gal jis namie darosi (ir dirba
namie, tai "nupyzdint" skaičiukų neturi kur). Bet kokiu atveju instrukcija
su upgreidais yra universali ir tinka visais atvejais, jei turimas pats
kompas ir internetas, visa kita jau reikalauja papildomų sąlygų įvykdymo :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/