Tema: Re: NeitemÄ…: geimerio kompas :)
Autorius: MRT
Data: 2017-05-02 22:13:05

> Šito nežinojau, per ką jie ten puldavo iškart? :)

kazkoks fake svchost'as prisimontuodavo berods..
siam cirkui arti 15 metu, detaliu jau nepamenu..

Gal koks Blaster ar kaip ji ten:
https://en.wikipedia.org/wiki/Blaster_(computer_worm)
https://en.wikipedia.org/wiki/Sasser_(computer_worm)

nepameni tipo 59, 58, 57 ... iki shutdown..
Kazkuris virusas ismoke cmd > shutdown -a :)

> Tiesa, tie protingi žmonės priešinosi upgreidams ir toliau 98 arba NT
> suko, kai jau XP SP2 už lango buvo :)
>
> O pas mus WindowsME išvis buvo prigijęs? Pamenu reklamos gatvėj buvo,
> bet ne esu matęs nei vieno kompo su jais, nei su jų lipduku.

Egzistavo.. pagal fainuma kaip ir Windows Vista :)
WinMe nebuvo is po DOS'o besileidziantis,
tai fakecd neveike autoexec.bat
Is tu laiku balti kompai su Win lipdukais reciau,
mano akyse buvo, bet kazkada esu mates WinMe lipduka :)

PS. nepamirskim, kad 2004m. prasidejo GMP lengvata
kompams, kai reikjo OS'a pirkt.. ir tada Linux'a masiskai pirko :)