Tema: Re: Klausimas: hdd defragmentacija
Autorius: SVYT
Data: 2017-04-29 01:06:32
As megau defragmenteri kol naudojaus kompu intensyviau, bet ne
 karto nepastebejau pagerejimo,
va ir siandien kopijavau is vieno
 i kita 45 gb ivarius failus, abu diskai niekad nedefragmentuoti,
 rode 15 MB/s. Abu isoriniai, usb 2 jungtis. Tad kyla mintis, kad
 cia daugiai aktualu labai seniems hdd be vidinio keso, su
 mazyciais sektoriais.
 Man ypac retai reikia disko greicio, dazniausiai uzduodu kompui
 darba ka nors tarkim i sd kortele kopijuot ir palieku, net is
 tableto daznai neisimineju korteles, kas kad 10 kart ilgiau-
 palieku nakciai ir ryte viskas vietoj.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----