Tema: Re: Win 10 "Destroyers" edition suede sistema
Autorius: kef
Data: 2017-04-19 15:25:08
"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message
news:od7jp0$14q$1@trimpas.omnitel.net...

> o pabandzius kazkaip susitvarkys Win10?..
> Legacy Windows kiek labiau pasiduodavo "remontui"..
> gal sio nostalgiskai pasiilgsta.. man irgi buvo Win10 panasiai "uzkales"..
> Logon'a belekiek ilgai dare, visokie scan/restore health, sfc /scan'ai
> nepadejo, logai svarus.. ten buvo November, tai isgyde upgrade i
> Anniversary..
> Pasireiske viename kompe is 50+.. bet vingiu nepakako diagnozuot
> normaliai..
> Tiesa, upgrade'a netikejau, kad iveiks.. truko ilgai, logai pyko..
> Pasileido it niekur nieko.. jokiu buvusiu reiskiniu neliko.. veikia
> [...]

Rasiau ten apie vieno is paskutiniu 1607 cumulatyvu sugadinta user acc.
Loginiesi, vienas coras 100% ant vieno is daugelio sys procesu; tik paleidi
settings - pilnas pakibimas etc.. Useris susikure nauja acc, palauke
updeitu - nieko. Palauke 1703 - nieko. Updeitai po 1703 - nieko. Vakar
bando - opt, viskas veikia :-).