Tema: Re: PDF banko pavedimas, ar sugeneruotas banko?
Autorius: Nerijus
Data: 2017-04-06 11:39:37
On 2017-04-03 04:38 PM, fenix@w wrote:

> nelabai suprantu, ka norejai pasakyt.

	Girdejai apie toki viena ish esminiu kriptografijos principu -
neishsiginamuma? Tai vat, el. parashas ji uzhtikrina.

	O pinigai saskaitoje man asmenishkai buvo "uzhstrige". Nu cia atvejis,
kai bankrutavo vienas bankas, ir viska pereme kitas. Jei nebuciau
zhinojes, kad ju turi buti daugiau, tai gal ir liktu jie te kazhkur
"uzhstrige". :-)
	Tada juokinga nebuvo. Nes irodymu jokiu neturejau "ant ranku".

	N. M.