Tema: Re: Windows Essentials 2012 instalas
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-03-30 09:58:14
atsakysiu uz save asmeniskai. man neitinka interfeisas, toks biski
"netikras" ir kirviu pakapotas, nera kazkokio bendro flow'o su windoze,
panasus efektas kartais buna kai pasileidi kokia nors progse kuri originale
yra gimusi kokiam nors linuxui. akys kas karta be reikalo kliuna uz ivairiu
neaktualiu lango elementu, visokiu knopkiu, per ryskiu lango dalis
skirianciu remeliu, galu gale net tekstas buna zymisi kitaip, cituojasi
kitaip, visa tai is tikruju sunku konkretizuoti, tiesiog jos GUI sukelia
toki jausma. lenda i akis ir trukdo seamlessly susifokusuoti i tai ka darai,
t.y. skaniai skaityti informacijos srauta. bijai netycia kazka "truktelt"
kad ko nenutemptum, jokio relaxo, truksta kazkokio grozio :) pati programa
nebloga