Tema: Re: Dar Excel pagalbos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-03-30 09:20:11
Primena mane per kieto deformuojamo kuno mechanikos egzamina. Nieko
nesuprantu, tai nors daug zodziu pavariau girdetu bet kokia tvarka. Tu gal
pirstu parodyk ar koki realu pavyzdi ka turetu rasti imesk...

"Shadowed"  wrote in message news:obi3ia$u22$1@trimpas.omnitel.net...

Labas rytas :) Šiaip idealiausia būtų, ir tuo pačiu Lino klausimą išspręstų
toks variantas - jeigu artimiausi du skaičiai, pvz:

1
2

Įvedus 1,5 iki abiejų skaičių yra tiek pat - nežinos kurį parinkti. Pas mane
priklausomybe ne tiesinė, tokia truputį išsigaubus žemyn, tai idealiausia,
jeigu paimtų proporcingą vidurkį, o ne artimiausią skaičių. Nežinau ar yra
toks dalykas kaip proporcingas vidurkis, bet esmė būtų tokia - jeigu seka ta
pati tai įvedus 1,5 būtų paimamas sekos vidurkis, irgi 1,5. O vat įvedus 1,1
būtų ne artimiausias skaičius (ne 1 ar 2), o toks proporcingai paskaičiuotas
vidurkis, kažkur tarp dviejų artimiausių skaičių, arčiau 1 nei 2. Būtų toks
išvestinis dydis, nes lentelėje jo nėra. Tik paskui nežinau kaip reiks
parinkti gretimo stulpelio reikšmę, ten seka dviejų stulpelių, viena su
sveikaisiais lyginiais skaičiais, kitos dalį jau įmečiau, ir finale norisi,
kad pagal įvestą skaičių atrinktų to minusinio stulpelio reikšmę ir parodytų
kas yra gretimame stulpelyje.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

tingi ir iesko atmazo, kad nieko nedaryt - pavyzdziui ka rinktis jeigu
artimiausi yra du skaiciai.

"kef"  wrote in message news:obgnmm$oem$1@trimpas.omnitel.net...

match + index. Viena eilute perdaug makaronu, bet cia megejo rezultatas,
Linas turetu pasiulyti geriau, jei netingi.