Tema: Re: softo instaliavimas i "šaltas" windozes?
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-23 14:31:27
Pass galima resetint, galima užsikraut kompą tam kartui pass "apeinant",
t.y. normaliai vėliau kraunantis jokių požymių nelieka - Hirense tam
priemonės yra (pavadinimo tik mintinai nepamenu.
Jei duomenys yra šifruojami, tada kitas reikalas, šifravimas jau yra reali
priemonė, skirtingai nuo windowsinių slaptažodžių, kurie apsaugo tik nuo
visiškų kompiuterinių analfabetų (pvz., kad mažas vaikas prie įjungto kompo
priėjęs bele ko neprimaigytų).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/