Tema: Re: Mikroskopas USB
Autorius: kef
Data: 2017-03-22 15:34:42
device managery saukstuku nera? Jei nera tai uninstalink (delete) ir kameros
draiveri (imaging) ir usb->composite device. Tada perkisk USB gala.

UVC draiveriai eina standartiskai nuo WinXP ir nereikalauja jokiu papidomu
draiveriu, tik nezinau ar iki servispaku atsirado ar veliau. Tad turetu
veikti ir be to mikroskopisko softo ir su skaipu ir su kitais UVC apsais.
Tik ne kiekvienas tu appsu moka zuminti ar "flashlamp" ijungti.

Jei neveiks  daryk restore, tikiuosi neisjunges system protection ir turi
veikianti restore pointa?

Jei negali dabar sutvarkyti ar perinstaliuoti win, galima virtualia masina
pakurti, UVC joje veikia. Nes buvo man variantas kai win7 installas kazkodel
pamirso ar tai usbvideo.inf instaliuoti, ar tai usb.inf.