Tema: Re: Newsai ant Outlook 2010 is Ofiso paketo
Autorius: Shadowed
Data: 2017-03-21 15:40:18
Štai aš ir "namie" :D. WLM puikiai susitvarko.

Win 10 Pro x64

"Juozas K."  parašė naujienų news:oar03l$8m5$1@trimpas.omnitel.net...

keista, visur kur imanoma paleidinejau is diros ant desktopo ir
veike/veikia. sudominai, kokie win?

nes nu niekur neprireike setup.bat. man atrodo jis ten dar ir neisbaigtas.
buvo ruosiamas sitam mokamam projektui:
http://runasxp.com/Thread-Outlook-Express-for-windows-7-8-and-10-DOWNLOAD