Tema: Re: Q: DNS, redirectai, etc.
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-03-03 18:12:09
Useriai pas mane eina ir buhalterių-praktikantų lygio, ir tokie kuriems
į kokį nors specifinį video encoderio setupą reikia įrašyt IP, kuriame
guli failas. Anie spjaudosi dėl bet kokio "neformato". Deja bet net tie
advanced gale pastoviai pamiršta portus :)

Jaučiu teks atskirt reikalus ir pakurt http+ftp sprendimus iš to pačio
folderio..