Tema: Re: OT: free exelio pakaitalas?
Autorius: Ignas
Data: 2017-02-26 01:53:17
prieš kokį dešimtmetį dirbau kontoroj, kuri nuadojo privalomai open office.
Negaliu suskaičiuot valandų, praleistų besipisant su kliento atsiųstu xls
failu, arba su open offisu, kad klientui jo atsiųstas ir mano pakoreguotas
failas bent atsidarytų. Taigi iš tiesų sakau jums - kas normalūs, tiems
office, na o ubagams ir kitaip įdomiems vargas ir dantų griežimas.