Tema: Re: Mentalist
Autorius: Caponi
Data: 2017-02-19 03:45:33
Nesiruošiu čia kažko gint ar kaltint, bet tie pagąsdinimai švelniai tariant juokingi - originalus trekeris ir visi "veidrodžiai" atviri, t.y. jokių slaptažodžių niekas nenaudoja. Video failai su virusais? Ruskelių tarpusavio karai ir tiek.
Beje, kai prasidėjo originalaus rutor.org užraukimo procesas, oficialiais estafetės parėmėjais rutore buvo skelbiami new-rutor.org ir xrutor.org, pastarasis vėliau mutavo į live-rutor.org. O kas ten kada su kuo ir ko nepasidalino ir kas patapo oficialesniu, kažkaip giliai px, aš naudoju tą, kuris kažkada užbookmarkintas buvo.

Bet jei kažkam nuo to ramiau, mano linkas galioja pakeitus live-rutor.org į rutor.info :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/