Tema: Re: exel zinovams
Autorius: trint <nulistrysdu(trint)@gmail.com>
Data: 2017-01-05 13:14:16
isivest isiveda bet neskaiciuoja.
Esme noriu suskaiciuoti koks laiko skirtumas nuo numatyto atlikti
uzduociai ir faktinio.
Tarkim uzduotis susideda is 4 etapu kuriai atlikti numatyta 50 valandu
1 etapao pabaigos laikas - pradzios laikas + 2 etapo pabaigos laikas -
pradzios laikas + 3 etapo pabaigos laikas - pradzios laikas gaunam
tarkim 38 valandas 40 minuciu.

Kaip man parasyt formule, kad is 50 valandu atimtu 38 valandas : 40 min