Tema: Re: Antivirusine
Autorius: svyt
Data: 2016-12-26 21:49:54
As nieko nenaudoju, irgi kol kas patenkintas. Anksciau, keleta
 kartu esu kazka pasigaves, tada isimu diska, nunesu pas drauga
 kompiuterista, jis prijungia kaip isorini, praskanuoja, pratrina.
 Bet uztat, iki siol man pakanka 4 gb operatyvines, (kurios
 dalinpaima video) vieno proco kompo.
Tos antivirusines tai
 resursu rijikes, toks jausmas kad gelezies gamintojai patys kuria
 ivairius virusus.
Ramsom ne ramsom, del virusu ar gedimu nesu prarades duomenu, del
 savo kvailo elgesio, pvz formato ne to disko ir panasiai esu
 prarades bent kelis kartus labai skaidziai. Karta net uzluzus
 diskui pavyko atkurt duomenis, ji kisant i saldytuva, ir po to
 jis veikdavo 5-10 minuciu, taip per kelias dienas pavyko viska is
 jo istraukt.
Yra bendra taisykle, daryt backupus, geriausia i dvd, daznai
 kintamus darbus rasau i perrasomus dvd. Tada ir ramsom bus
 nevaisus ir kt.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----