Tema: Re: Iš kur imate programas?
Autorius: Vytooks
Data: 2016-12-14 11:55:03
Nu bet yra dar softo, kuris LABAI sunkiai nulaužiamas, todėl galima rasti tik senas versijas.
Pvz.
WaveLab Pro 9
Neat Video 4.2 ir t.t.
O kox karas rusų krackerių su australiečių Directory Opus kurėjais vyxta dėl nulaužimo - aš tyliu!
DOpusas tikrina save pro visus galus, visais įmanomais būdais, nepadeda nei firewall'ai nei hosts redagavimas nei registrų valymas. Daėjo iki to, kad dabar net naujo trialo rakto negausi užsiregines su vienadieniu emailu