Tema: Re: WinMail
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-13 13:50:51
Teisingai. Ale viską nukopijuot kažkaip net greičiau gaunasi, nei išsirinkt vieną iš kelių failiukų, o ir šiaip labiau dummy friendly sprendimas :-)

O apie tai ką daro MS aš geriau patylėsiu, bent jau man panašu, kad jau kuris laikas jie dažnai patys nelabai žino ką ir kodėl.... Tiesa, šiuo atveju tai gal susiję su kokiais unifikuotais visų palaikomų Win atnaujinimais, nepamirštam, kad Vista updeitus dar gauna.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

"Vytook's" <TRINTI_vytautas59@inbox.lt> wrote in message news:o2ol60$53b$1@trimpas.omnitel.net...
updeitai dažniausiai pakeičia tik msoe.dll
Aš tik 1 nesuprantu, kam MS paliko ir naujina tą WinMail'ą, jei jis vistiek nefunkcionuoja,

Iš naujo viską sukopijuot, kaip kad darei pirmą kartą "instaliuodamas".