Tema: Re: Video stabdžiai
Autorius: fenix@h
Data: 2016-11-26 18:27:52
2016.11.26 18:17, Zyza rašė:
> Ko išmetimo ? Vienintelis LAV Filters yra, kas net ne codec pack'as... O
> kam K-lite ? Ten kažkas yra, ko standartinis MPC-HC neturi ?

gerai, kitaip pasakysiu: ten yra viskas, ko reikia normaliam IT
ismananciam useriui, kad ziureti visus imanomus formatus su begale
visokiu opciju, taip pat viskas default nustatymuose tikrai protingai
sureguliuota. juk nesi prof video montuotojas?

dabar uzsiciklinai "man nerodo" - tai issimesk savo rankytem sustumtus
kodekus ir pasidaryk normaliai. niekas nezino, ka tu ten subludijai. jei
visas opcijas stumdei pirmyn atgal nebeatsipaistysi.

http://alternativeto.net/software/k-lite-codec-pack/ - mazdaug bendra
opinija bus aiski kas tai per zveris, santykis su 2 siuloma alternatyva
yra taip 3:1.

kai instaliuosi patariu viska palikti default, o tada googlinti kaip
ijungti reikiama hw akceleracijos rezima, juos tavo kompas gali
palaikyti kelis. mano senukas is kurio dabar rasau t7300 valgo 720p
visiskai be jokiu ceremoniju, kartais ir 1080p be jokio truktelejimo
sueina. i visus savo priziurimus kompus draugams ir giminems sita
sustumdavau tik suinstaliaves kompa, kaip pvz pdf readerius, adobe
flash, firefox ir t.t.