Tema: Re: Q: apsauga nuo interneto pavojų...
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-11-20 01:46:24
Dar truputi luktelt iki vaikų reiks :) Bet šiaip, kai man buvo 11 metų
(2001m.) ir reikėjo instaliuoti CS'ą informatikoj (pats nekenčiau jo,
bet dėl populiarumo ko nepadarysi), tai viskas prasidėjo nuo admin LM
key ištraukimo..
IP nustatymai (ir atitinkamai DNS) nustatymai buvo kažkaip savaime
suprantamas dalykas kai man buvo 9, gal dėl to, kad namie internetą
gavau iš kaimyninės įmonės LAN'u, o DHCP tada nemadinga buvo (tiesa
sakant ir dabar ten statika visur).
Bioso batarkės paskirtį išmokau kai dar pora metų anksčiau bioso
passwordą radau, kai už bausmę kompą "užrakino". Todėl ir galvoju, kad
šiandieniniai vaikai kurie kompus ir tapšnofonus naudoja nuo 5 metų, ar
dar anksčiau, turėtu ir greičiau apeit visas apsaugas..