Tema: Re: connection is not private :( neveikia vikipedija iš po Win7
Autorius: LB
Data: 2016-10-19 15:42:29
Nerijau,
atsakymai:
1. Data OK
2 Antivirusą prasukau, irgi viskas OK
3 Chromą pravaliau
4 Be s nesijungia, numeta atgal i https
5 Chroma perinstaliavau atsisiuntes naujai
6 nieko naujo neinstaliavau, po porno nelandzioju - tiesiog savaite pabuvo
kompas isjungtas, ir va - pries isjungiant vikipedija dirbo

problema tame, kad man vikipedijos prireikia is paieskos, kai ismeta kad
joje toks straipsnis yra. Ir keist naršyklės taip nenorėčiau... Firefoksas
išbandytas, nelimpa. Beje, dar likęs kompe IE, nuėmus "s" bent jau
vikipedija atidaro.