Tema: Re: Rauberi, sveikinimai
Autorius: benamis
Data: 2016-09-02 09:08:38
Siaip smalsu, ar tokia sudetinga operacija ka nors kainavo tai moteriskei?
Ar daugiau maziau viska padenge ligoniu kasos?

"Rauberis"  wrote in message news:nqa0mk$c9k$1@trimpas.omnitel.net...

Tai cia ir yra zurnalistu rasymas, kai pagaunama informacija ir visai
nesigilinant parasoma apie kazka, pridedama vaizdu ir nuotrauku is ivairiu
saltiniu, kad tik uzpildyti straipsni

Visa informacija, kuri buvo patikrinta pries atspausdinant, pradzioje buvo
patalpinta Santariskiu internetiniame puslapyje ir zurnalistai galejo ta
info is ten paimti ir nedaryti savu interpretaciju. Taigi pasalintas auglys
yra zymiai zemiau nei hipofize, todel jos pasalinimas ir unikalus, bei labai
sudetingas, del komplikuotos auglio padeties. Bet jo pasalinimas per nosi
vis tiek buvo daug saugesnis, nei tai butu atliekama isoriniu priejimu per
pjuvi galvos sone.

Va originalus saltinis apie operacija:
http://www.santa.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=2324%3Apirm-kart-lietuvoje-kaukols-pamato-auglys-paalintas-per-nos-su-endoskopu&catid=35%3Anaujienos&Itemid=373

Rauberis

"Jantar"  wrote in message news:nq6ujh$5is$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai ir kaip suprasti? :) Rodo hipofize, kas yra ne jokia uzpakaline
dauba. Mano manymu, uzpakaline dauba operuot per nosi gal negyviems zmonems
geriau. Labai idomu, o tai transsfenoidaline chirurgija Lietuvoje naujas
dalykas? Cia kazkas visiskai nesirisa straipsnyje.