Tema: Re: IP kameros pajungimas
Autorius: Arunas D
Data: 2016-08-16 15:52:20
matyt kazkaip ne taip prie reikalo priejei.... as nelabai seniai pasikeiciau
pigesni wimax technologijos plana i brangesni LTE, anksciau taip iseina
turejau isorini IP, nes kameros veike is isores. Pakeitus plana nustojo
veikti, tai ir keliau klausima kad "tvarkykit gedima" o ne "duokit man
papildoma paslauga - isorini IP". Matyt del to ir nemokamai....