Tema: Re: Win10 search problemos (kai pakeista rodymo kalba)
Autorius: Laimis
Data: 2016-08-07 15:46:50
Lapinas rašė:
> Man nesusiknisa. Instaliuojami 10EE angliški, paskui keišiama UI
> kalba į lietuvių ir nukopijuojami šitie settingai visiems useriams.
> Dar neteko sutikti, kad parašius "snipp" negaučiau pirmu numeriu
> "Iškarpų įrankis". Bent jau keliolikoje kompų tą esu bandęs.

Įdomu, kaip būtų pradėjus nuo lietuviškų pro ir dar 1607.
Problema, kai paskaitinėjau, nereta ir gana sena (būtent multilang
setup'uose, keičiant kalbos nustatymus). Ir viena jos priežasčių yra ta,
kad nustatymai nesuindeksuojami į:
%USERPROFILE%\AppData\Local\Packages\windows.immersivecontrolpanel_cw5n1h2txyewy\LocalState\Indexed\Settings\{LANG}

kur {LANG} — esamosios lokalės kodas.
Norint priversti veikti paiešką tenka bukai perkopijuoti vienos lokalės
duomenis į kitą (t.y., pavyzdžiui, lt-LT į en-US). Nesigilinau, bet iš
pažiūros panašu, kad nieko lokališko ten nėra, todėl paieška veikia
tapačiai, kaip ir originalios lokalės kalba, tačiau „search windows“
(search mygtukas takbar'e) rezultatai vis tiek pateikiami/randami
neteisinga (nenustatytąja, o originalios lokalės) kalba (čia matyt dar
kur koks indeksavimas atskirai pastrigęs).