Tema: Re: Na kaip jums Annivesary updeitas?
Autorius: Laimis
Data: 2016-08-06 01:48:49
> Visa laimė, kad windows.old pagamino, bet jį bukai atvyniojus atgal
> sėdžiu dabar su pusiau neveikiančiu taskbar'u ir nežinia, kaip su tuo
> anniversary update'u susidraugauti.

Kietai jis man ten nulūžo: matyt jau restoring earlier build fazėje. Nei
pirmyn, nei atgal. Pats restore'inti nebesugebėjo, o bukai
pervadinus/atvyniojus windows.old (ir atitinkamai kitą data) likau su
dar keisčiau nulūžusiu: GUI dalinai veikia, bet be start meniu,
cortana'os, edge'o, store ir win10 core setting'ų, pusiau veikiančiu
taskbar'u, ir kiekviename žingsnyje lūžinėjančia OS (nors giliau
neprisirišusios programos veikė). Niekas nepadėjo (jokie dism'ai
įvairiausiais būdais, sfc, Add-AppxPackage). Bandant iš naujo
upgrade'inti tokią griuveną jau sėkmingai rollback'inosi į tą pačią
griuveną (keista, kad pirmą kartą nesugebėjo)/
Taip nesinorėjo clean install'o (stengiantis išsaugoti kiek galima
daugiau esamų user'ių profilių duomenų), tai paskutiniuoju bandymu suėjo
WIN10 AU ISO install'as su „keep user files“ opcija. Nurašiau tai
win8->win8.1->win10 migracijai. Žodžiu: gali būti siurprizų su tuo AU,
jei OS upgrade'inta. Prieš jį patartina pasidaryti veikiančios OS
backup'ą (image'ą).