Tema: Re: HELP mozila nesutvarkoma
Autorius: HDi
Data: 2016-08-05 16:35:03
va kazkas konkreciau. dekui. bandysiu ieskoti routerio laiko nustatymu
ir tiketis, kad ten jis kitoks. bet vel, ta pacia lenta mete ir darbo pc
darbe, bet trumpai, tai vel kaip ir atkrenta?

nors mintis jau senoki pasikeisti routeri, nes dabar dlink dir-300 nuo
nemenamu laiku namie pajungtas :) tik va koki pirkt vel naujas klausimas :)