Tema: Re: remix os?
Autorius: G
Data: 2016-08-04 08:27:32
On 2016.08.03 22:57, fenix@h wrote:
> http://www.jide.com/remixos
>
> kas meginot ant laptopo? turiu sena naudojama browsingui, flashas
> luzhineja, moraliskai paseno. ar veiks tokie dalykai?

Visų pirma - jeigu neužtenka pajėgumų flash'ui iš vieno OS'o, tai tų
pajėgumų magišku būdu neatsiras kitam. :)

Šiaip pakankamai reiklus tas remix'as. Neblogą Dual corą rekomenduoja
turėti.

Koks CPU pas tą seną laptopą? P4? Pentium M? Ant tokių - tai XP
vienareikšmiškai arba lightweight linux'as - pvz. Porteus arba Bohdi.

Atom? Sempron? Turion? XP skraidys, bet gali mėginti W7 dėti arba kokį
nors lubuntu senesnį.

Šiaip su senais kompais nenorėk, kad flash'as veiktų. Tačiau iš principo
dedi XP ir naudojies sau laimingas. Arba W7, jei kiek naujesnis.

Toks tas mano definition'as seno laptopo :)