Tema: Re: USB Multi devaicinis Ubuntu
Autorius: benamis
Data: 2016-08-02 11:00:17
Gal ir gerai kai reikia tam kartui pajungti ir koki nusmigusi kompa
atkrapstyti, bet naudotis kiekviena diena...

Kai kompuose naudojau hdd ir pamegnau is flaskes irgi galiu sakyti, kad
veike padoriai. Tik kartais ubuntu ekranas uztemdavo sekundes daliai, netgi
vaikstant po setingus. Tas ziauriai uzknisdavo.. Dabar, kai pagrinde visur
naudojami ssd, pereiti ant flaskes butu liudnoka - bet cia tik spejimas. Gal
net reiktu pasimeginti:D

"Dainiushas"  wrote in message news:nnpja8$1ek$2@trimpas.omnitel.net...

turiu kietam diske Ubuntu instaliaciją nuo  kokių 2009m gal, bbž per
kiek ji kompiuterių su USB adapteriu perėjus, vis dar viskas veikia ir
padoriai :)