Tema: Re: w10 reset & drive locked
Autorius: kef
Data: 2016-07-30 12:53:06
news:nnggn2$o9v$1@trimpas.omnitel.net...

> PSID revert utelę vieni gamintojai duoda laisvai pasiimt, pvz. crucial,
> kiti slepia kaip Koščėjus Besmertnas savo kiaušinius :) Anyway, PSID
> raktas turi būti užklijuotas ant pačio SSD. Jei to rakto neturi, PSID
> revert utelė tau niekuo nepadės.

Aciu. Nuklonavau particija is HDD, darasiau naujus failus ir tiek. Eina nx
tie w10 su savo mistiniu locked drive. Cia tas ju troubleshooting ir resetas
panasiai kaip w7 built in backupas. Backupinau ir buvau ramus kad viskas bus
ciki jei ka. Viena kart prireike taip ant ~30-40% butinumo istraukt maza
failiuka is backupo. Tada suzinojau kad yra mistine, nepataisoma, bet uz tad
labai populiari win backupo klaida kuria ir apturejau. Nepasakysiu jau
kokia, nes nuo to laiko ms nackupas man mire. Gerai kad tas naujas file
history storina plain formatu, tai sakyciau usable, bet nu ji nafik su FH
configu. Reikia makaronu smegenyse kad leist tik exceptionint nereikalingus
failus ir folderius. Kodel negalima nurodyt tik tai ka reikia storint?