Tema: Re: windows 7 sleep
Autorius: Laimis
Data: 2016-07-05 14:26:30
G rašė:

> Nu blyn, ką čia žmogus tokio keisto prisipažino žmogus darąs, kad visi
> užsipuolėt? Aš irgi visas turimas belaides peles/klavas esu įpratęs
> išjunginėt. Rankos nenukrenta, devaisai veikia, batereikos veikia _bent_
> jau netrumpiau nuo to.

Kodėl bios'o batarkės neatjunginėji? Arba auto: pastatei, nuėmei klemą
ir ramu! Dar galima prieš miegą ką nors sutepti (rankos tikrai nenukris)...
Jei rimčiau, tai man pofig, kas ką atjunginėja, bet pats to nedarau ir
tikrai nerekomenduoju (kaip normalaus, kažkokio sprendimo), nes nematau
jokios, visiškai jokios prasmės: ar pigių, ar ne pigių, ar pakrautų ar
nepakrautų pirštelių namuose ir aplinkoje paprastai krūvos, o intesyviai
naudojama pelė su LSD pirščiukais juos iškrauna per 2-4+ mėn. Sutaupyti
dar vieną mėn nematau jokios prasmės, kad dar apsikrauti išjunginėjimo
rutina (nepamiršti to). Visiškai tuo nesirūpinti yra tiesiog patogiau ir
paprasčiau, kas visumoje ir sudaro naudojimo komfortą (it just works)