Tema: Re: Android KK; OpenGApps, G sync problema
Autorius: Laimis
Data: 2016-06-15 21:06:34
Bronco rašė:

> Tai pakeisk CM versiją ar gappsus ir bus aišku. Mano manymu, jei naudoji
> tokį seną CM'ą, tai gali jamt ne snapshot, o paskutinį nightly buildą,
> nes jie dažnai developinimus nutraukia taip ir nužsnapšotinę paskutinių
> naujovių ir pataisymų.

Čia toks aparac (GT-8160, codina), kad CM11 jam turbūt maksimumas ir tai
neoficialus. Atitinkamai ir slimrom'iniai gapps'ai jam nešviečia.
Nors dabar tavo paragintas kažkaip visai netikėtai (nors prieš tai
ieškojau ilgai ir nuobodžiai) radau šiai senienai atnaujinamą ROM'ą:
http://forum.xda-developers.com/galaxy-ace/ace-2-develop/kernel-ace2nutzer-kernel-20141027-t2920365

Tai žiūrėsiu.