Tema: Re: linkomanija
Autorius: Zebediz
Data: 2016-06-15 20:27:52
On 2016.06.15 11:31, Velnias wrote:
> O tai tuos kelis € susimokėti jau niekaip neišeina? Jei jau voKt, tai už
> dyką?
>
> "enjoy"  wrote in message news:njp3il$g27$1@trimpas.omnitel.net...
>
> kaip pasikelti reitinga linkomanijoj, nes
> po 14 dienu ismes.

O tai nejaugi pavogus lietnykus nuo mašinos dar 200 € po plyta pakišt?
Koks tada pointas vogt?

O jei rimtai tai mano nuomone uždari treckeriai tik riboja laisvą
dalinimąsi,be to kaimiečiai su ADSL "plačiajuosčiu" ryšiu irgi turi
teisę pasinaudoti Linkomanija, todėl aprašysiu tik tokį labai
supaprastintą principą kaip tie torentai veikia, bet kaip pavogti
nerašysiu.

Visa žemiau pateikta informacija yra skirta tik edukaciniais tikslais.
Autorius neprisiima atsakomybės už šios informacijos panaudojimą
nusikalstamoms veikoms.

Torentai veikia taip:

1. Uploaderis padaro iš torentą ir įmeta į treckerį (šiuo atveju
Linkomanija.net)
2. Tada jis pats atsisiunčia torentą ir pasileidžia pas save.
3. Torentų klientas nusiunčia treckeriui uploaderio ip adresą, portą ir
kad jis turi 100% to torento duomenų ir 0 bitų atsiuntė.
4. Siuntėjas (leecheris) atsisiunčia torentą ir pasileidžia pas save.
5. Jo torento klientas nusiunčia treckeriui jo ip adresą, portą ir  kad
jis turi 0% duomenų ir 0 bitų atsiuntė.
6. Atgal leecheris gauna iš treckerio duomenų bazės seederio ir kitų
leecherių ip adresų ir portų lentelę, ir po kiek laiko galima su
serveriu vėl susisiekti.
7. Daugiau leecheriui iš treckerio nieko kaip ir nebereikia, jis jau
turi perrų lentelę ir su jais tiesiogiai bendrauja ir siunčiasi
duomenis. Bet praėjus tam laikui, kurį atsiuntė treckeris torentų
klientas pakartoja 5 žingsnį,  ir nusiunčia kiek jis per tą laiką
parsisuntė ir išsiuntė duomenų.
8. Treckeris atnaujina leecherio ip adresą savo peerų lentelėje ir
prideda upload ir download skaičiukus, kuriuos gavo 7 žingsnyje.

	Visos šitos rašliavos išvada tokia, kad treckeris leecheriui
reikalingas tik 6 žingsniui. Po jo galima atsisakyti trekerio paslaugų.
Atsisakius trekerio paslaugų galima pačiam pasigaminti nuorodą sų
norimais upload/download skaičiukais ir nusiųsti Linkomanijai ir taip
pasigerinti ratio. Šiais laikais hakeriu ne kiekvienas sugeba būti,
todėl šitam reikalui yra prikurta labai user friendly programėlių. Tik
va dar perspėjimas ne hakeriams, kad naudojant tas programėles būkite
budrūs ir nusistatykite torentų kliento versiją tokią, kokia yra pas
jus. Ir neleiskite jų kartu su tikraisiais torentų klientais. Be to
nenustatinėkite visiškų nesamonių tokių kaip download 0b/s, o upload
100mb/s, darykite kažkiek mažesnį upload nei jūsų interneto tiekėjas
duoda,  nes trekeriai nusistato šiokius tokius limitus. Garantuoju, kad
ir Linkomanija tą limitą turi, kurį peržengus būtų garantuotas banas.
	Tai va aš pats tokiais šūdais neužsiimu ir kitiems to daryti nesiūlau.
Atsakomybės už gautus banus taip pat neprisiimu.