Tema: Re: Win10 - pastas
Autorius: Exo
Data: 2016-06-15 09:54:31

"budulis vulgaris"  wrote in message news:njqrvl$au$1@trimpas.omnitel.net...

>Kur bendras inbox visiems email account'ams?

Settings - manage accounts - link inboxes;

>Kokiu būdu pamatyti, kad kituose account'uose, nei esi šiuo metu
>pasirinkęs, yra naujų laiškų?

Kairėje praplėtus meniu visuomet rodo skaičiukus prie folderių, kaip ir
visuose kituose klientuose...;

>Kokiu būdu pamatyti visų gijos (conversation) laiškų tekstą?

Settings - reading - conversation (apačioj);

>Kokiu būdu susikurti "smart/virtual" folderius?

kas tai po velnių yra?

>Kokiu būdu toje programoje apturėti daugiau nei vieną gairę (flag)?

susiinstaliuoti MS Outlook 2016;

>Kokiu būdu man toje programoje surasti laiškus, kurie subject'e turi
žodį "budulis"?

Searche įrašyti: budulis :)

>Kaip siųsti plain text laiškus?

O kaip iš bile kokio telefono siųsti plain text ir išvis, kur šiais laikais
tai panaudojama išskyrus tokią atgyveną kaip news'ai? ;)

>Ir dar daug aš čia galėčiau prirašyti...

negalėtum, daugiau nieko nesugalvojai, nes ir be viso to ko čia prirašei
matosi aiškiai jog tau didžiosios daugumos nereikia....;

>Win10 pašto programa tinka pensininkui, turinčiam viena pašto account'ą ir
>gaunančiam dešimt laiškų per mėnesį, bet ne žmogui, turinčiam keleta
>account'ų ir gaunančiam bei rašančiam 10 laiškų per valandą.

Toks žmogus, naudoja outlooką arba būna išvadintas negražiu rusišku žodžiu,
kuris reiškia "smarkiai perdedi..."

Exo