Tema: Re: a jum pastarosiom dienom neuzsalineja win10?
Autorius: [mikro]
Data: 2016-04-14 16:20:17
visokie hw, nuo biudzetiniu sudu iki rimto, nuo laptopu iki stacionariu. pas
mane sian irgi kibo, ant hd7770, pas kolega kibo ant intelio hd4600. skundu
sulaukiu is visu kampu, su kaip ir rasiau visokiais hw. jauciu as irgi cia
flasho bajerius...

"Laimis"  wrote in message news:neo3jk$oh0$1@trimpas.omnitel.net...

[mikro] rašė:
> Sveiki
>
> pradzioj vienas, paskui kaip is gausybes rago prasidejo skundai - kad
> browsinant (nesvarbu su kokia narsykle) pastarosiomis dienomis ima nei
> is sio nei is to uzsala win10. uzsala taip idomiai, pele juda, bet

Su kai kuriuo HW įtarčiau flash'ą; jis retsykiais sugeba pakabinti mano
win10. Kaip sykis visai neseniai flash'o security update'as išėjo:
https://support.microsoft.com/en-us/kb/3154132

Bet klausimas — kiek tas masiškai ir ant kokio hw (video)?