Tema: Re: Kaip saugotis
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-03-23 23:30:04
Šiaip esu stiprus šalininkas šitos teorijos, pats dabar tik įsimečiau
antimalwarebytes antieransomwarą dėl didesnės ramybės, nors jau 10 metų
antiviruso kompe neturėjau, tik kokį malware skaną retkarčiais prasukdavau.

Bet reikia turėti omenį, kad Flashas, Java, neupdeitinti windowsai ir
pačiose naršyklėse atrandamos skylės pats userius kurie neturi 100%
suvokimo apie kaip viskas veikia gali irgi pridaryti bėdos.
Štai pas vieną userį, kuris lyg ir moka kompu naudotis, ir dar limited
userį turi, chromo vietoje sugebėjo instaliuotis kažkoks feikinis
chromas, kurį sugebėjau identifikuoti tik pastebėjęs kad pusė optionsų
pilki ir shortkutas kviečia kažkokią nesamonę. Windows defenderiui irgi
giliai px buvo.