Tema: Re: kaip apsisaugoti nuo crypto virusu ?
Autorius: Lavonas
Data: 2016-03-20 23:33:16
Vabshtce ochujeli :) 3BTC? nznau koks ten kursas, bet man rods tai bus apie
1k baksu.

"BlackLotus"  wrote in message news:ncn4gq$epe$1@trimpas.omnitel.net...

Instrukcijoje praso 3.00 BTC - kiek čia būtų  EUR'ai ?
pridedu paveksliuka

"Dede Polikarpas"  parašė naujienų news:ncn1a9$e0u$1@trimpas.omnitel.net...

Normaliai darant tai virusai ir kiti execai bei spamai filtruojami ant
firewall'o arba pašto gatewajaus. O useriams draudžiamas bet koks softas
išskyrus admino plaimintą.