Tema: Re: File encryption
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2016-03-02 00:40:08
Neuždrausi technologiškai, bet aš čia kadrų skyrių pajungčiau su tokiu
security policy, kurio nesinorėtų pažeisti. Tai nesinorės ir fotkinti
tada.
Bet koduoti devaisą + atjungti siuntimą/usb/bt arba kaip alternatyvą
appsų whitelistą padaryti, tai reikės.

--
Deivis [persona], Vilnius
A5 SB 3.0 TDI '12 / A4 1.8TQ