Tema: Re: kur gauti orginalu win10 edu?
Autorius: [mikro]
Data: 2016-02-26 12:29:14
nu kad ne, standartine. o ir kalbos tiek eng, tie lt susiaktyvina. nu raktas
smm duotas, tai siaip tas raktas turbut puse lietuvos svietimo istaigu
isdalintas, nes kolega dirbantis vienoje kauno svitimo istaigoje, rakta turi
ta pati:)

"Nerijus"  wrote in message news:nal4c1$kcg$1@trimpas.omnitel.net...

tai gal tavo raktai N versijai ?, nors kaip matau dar yra KN versija. Kiek
pamenu N tai be media centro , o KN tai nezinau ko truksta. Tiesa dar gali
skirtis raktai del kalbos, nors tai mazai tiketina