Tema: Re: Win10 Start Menu problemos
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-02-17 11:02:39
2016-02-17 10:36, Exo rašė:
> Siūlau pradėti nuo to pasakojimo, kokių kvailų straipsnių prisiskaitei
> ir ką atjungei (čia kur iš serijos "taigi visi taip daro..."), tada dar
> gali papaskoti kokių tweakų prisiinstalinai/išsinstalinai nu ir panašiai :)

Visiškai nieko nedaryta. Kažkada pernai padarytas Windows 10 upgrade iš
Windows 7 ir viskas. Useriai ten tikrai ne tvykintojai (80+ metų
senoliai), o ir sėdi jie account'e be admin teisių. Nu ir paskambino
prieš kelias savaites - sako nebeišlenda tas meniu. Buvau savaitgalį ten
nuvažiavęs - nu akurat neišlenda. Tuo pačiu dingę ir Notifications,
Search. Pasijungiu į savo admin account'ą - viskas veikia. Sukurius
naują account'ą - veikia.

Rezultate sukūriau jiems naują accountą, perkopijavau duomenis,
sukonfigūravau keletą jų naudojamų programų ir palikau...