Tema: Re: win10 vis siūlo
Autorius: amenox
Data: 2016-02-12 14:30:49
Na kaip ir aiški pozicija, tik man neaišku ar vartotojai nusprendžia kokius
Win dėt į kompą ar tu pasiūlai ? Nes pasakymas "kad jiem viskas veiktų ir
aš jiem nepisčiau smegenų" kažkoks įdomus, tai parodo kad vartotojams px ką
tu jiems įdėsi, bile tau mažiau problemų. Nors iš esmės ir su tuo Win10
kažkokių didelių bėdų nėra apart pasikeitusio start mygtuko. Apie spoguotus
hakeriukus juokingai pasakei. :)