Tema: Re: Mac OS X ir MHDD
Autorius: Caponi
Data: 2016-01-25 22:25:47
Kolosaliai. Jau ne kartą ir ne 2 newsuose buvo apie tai diskutuota, mano
patirtis sako, kad į SMART'ą galima užmest akį vien dėl to, kad tai užtrunka
kelias sekundes. Praktiškai vienareikšmiškom išvadom daryt jis tinkamas
nestipriai labiau nei kavos tirščiai. Tiksliau jei jau SMART'as parodys, kad
diskui xana, tai labai realu (bet ir tai priklausomai nuo rodomų skaičiukų,
dar nebūtinai), kad taip ir yra, bet blogiausia, kad švarus SMART'as toli
gražu nereiškia, kad diskas neturi problemų.
Gamintojo utelių ir į kompus integruotų testų pilnas skanas jau geriau, bet
tais atvejais tu nematai kas iš tiesų darosi su disko paviršium, t.y. kol
realiai nenuskaitomų sektorių nebus, tol turėsi rezultatą Test OK,
nepriklausomai nuo to, kad ten gal krūvos sektorių su 0.5 sekundės ar net
didesniais atsako laikais -> diskas jau pakeliui į kapines...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/