Tema: Re: Nuotraukos formatas pensininko pažymėjimui
Autorius: bat0nas
Data: 2016-01-18 08:20:37
Kadangi buvo nurodyti matmenys taškais (px'ais), tai ir sumažinau iki
nurodytų matmenų, nekreipdamas dėmesio į 300dpi reikalavimą.

Ir kažkas netiko (tas, kas pridavinėjo nuotrauką negalėjo paaiškinti, kodėl
neįtiko sodrai).

Matmenys centimetrais + dpi man būtų suprantama.
Bet matmenys taškais + dpi  - nesuprantu :D

"Aras"  wrote in message news:n7hvkr$th9$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip supratai?