Tema: Re: win10 start meniu
Autorius: Nerijus
Data: 2015-12-10 16:31:03
On 12/8/2015 6:01 PM, amenox wrote:
> Kažkaip viskas pas tave labai sudėtingai, surinkus per Win10 paiešką
> "calc" man iš kart davė linką į kalkuliatorių (Skaičiuotuvas vadinasi
> jei lokalė LT).

	Nu tai rashau, kad nedave, nes kaip pats rashai "Skaičiuotuvas vadinasi
jei lokalė LT".

	Bet windauzas tai anglishkas. Tai kokio baiboko viena programa (nes
wordas tarkime, tai nepavirto "zhodziu", o exploreris irgi
"nesulietuvejo") staiga eme ir pavirto ish anglishkos i lietuvishka. Be
to lietuvishkai kalkuliatorius ir yra kalkuliatorius.
	Parashyti "kalk" man daejo :-). Bet suprantama, nieko nerado.

	N. M.

	P. S. Siaip vistiek nesuprantu, kodel start meniu nerado programos
diske, nes ekzekas tai vistiek calc.exe vadinas. Nu bet cia jau tik
mikrosofto genialus marketingistai tai galetu paaishkinti.

	P. P. S. Dabar jau neberanda skaiciuokles. Bet randa calc. Tris
vienetus. Du kalkuliatorius (W10 ir ta kuri papildomai susidejau) ir
open ofiso calc'a.

	Microsofto keliai nezhinomi.